CAT ESP
miércoles 16, diciembre 2020

Marca i exposició dels 175 anys del Museu d’Arqueologia de Catalunya a Girona

L’any 1845 es va crear la seu a Girona del Museu d’Arqueologia de Catalunya – MAC Girona, en el que es el Monestir de Sant Pere de Galligants. Per aquest motiu s’ha creat una marca de l’esdeveniment que donarà cobertura a seminaris, actes, conferències i activitats relacionades. Una identitat corporativa, que representa la vista de façana de la seu del Museu, -façana de la nau de l’església, torre, claustre i rosetó-.

També s’ha dissenyat l’exposició de la història del MAC Girona, recollida en diferents àmbits cronològics en el claustre del monestir de Sant Pere de Galligants. La conceptualització es basa en unes estructures d’acer, amb diferents angles per donar dinamisme als textos i imatges que relaten la historia del Museu. Potenciant els cromatismes dels àmbits per mitjà de transparències en les imatges i una suggerent il·luminació de cada espai.

[ssba]
Consulta tota l'actualitat
Mar 11/03/2014

Cales de Llierca potencia l’estratègia d’internacionalització per consolidar-se en el mercat del carbonat càlcic precipitat (PCC)

Mar 16/02/2021

Web de l’empresa càrnica Friselva

Lun 15/07/2013

Nova web de la Torre dels Til·lers

Sab 16/01/2021

Edició i coordinació del llibre dels 100 anys d’Història del GEiEG

Pl. Josep Pla, 11 4t · 17001 Girona 972 410 462 iglesies@iglesies.com